Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Embossing met kleur

Een paar hele leuke kaartjes die ik gemaakt heb voor een swap met als thema Embossing (droog).






Ik heb hier gebruik gemaakt van de "Big Shot" en de embossing enveloppe gekleurd met distress-inkt "Broken China" en "Dusty Concord" alvorens door de Big Shot te halen. Het effect is steeds weer anders en onverwacht.
Je kan de inkt eventueel nog natmaken met een mini-mister of kleine plantensproeier voor weer een ander effect.



Als afwerking heb ik op elke ATC nog een bloemetje toegevoegd en dubbel gemat op een passende achtergrond.



Ik heb de techniek op Youtube gevonden: Inking a Cuttlebug Folder technique , alleen heb ik distress-inkt gebruikt omdat die er met water afwast en je mal dus mooi proper blijft. Er zijn nog verschillende andere filmpjes met voorbeelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...