Pagina's

zondag 6 mei 2012

Gridtechniek



Vandaag even een nieuwe techniek uitgeprobeerd: de gridtechniek.

De eerste poging was niet slecht, maar de vakjes vond ik te klein. De inkt die ik gebruikt heb is de distress inkt "Frayed Burlap"  .






De tweede poging (op glanspapier) was beter van indeling, maar te flets omdat de inkt niet goed pakte op het papier. Hier heb ik een andere favoriete kleur distress inkt gebruikt :"Tea Dye".






Derde poging goeie poging.

Opnieuw met "Frayed Burlap" op gewone cardstock, daarna de verschillende vakjes gemaskered en gestempeld (Butterfly Garden van Pinkpaislee).

Hierop heb ik dan een oude knoop met twee draadjes vastgemaakt en het geheel op een donkere achterkant geplakt.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kristel, leuke techniek en je hebt er hele mooie ATC's mee gemaakt.
    Ik doe het even ook zo ivm jouw vraag over de spring distress inkten: ze verschillen inderdaad van de andere 36 kleuren, het zijn zachte kleuren, haast pastel. Ik vind ze heel mooi, ook de herfst set vond ik prachtig.

    Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Leuke blog!!
    Dit vind ik een super mooi atctje!!
    Kan je de techniek niet eens een keertje uitleggen op het forum?
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...