Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

Gift of the eagle

't Is al een tijdje geleden dat ik een blogje heb geplaatst. Door een accidentje is mijn fototoestel in de rugzak van mijn broer blijven steken, en kon ik dus geen nieuwe fotootjes maken of plaatsen.

Maar mijn toestelletje is terug, yeay.

De laatste weken ben ik weer aan mijn borduurwerkje bezig. Langzaam maar zeker vordert het, en het is toch fijn om van een leeg doek, geleidelijk een mooie afbeelding te maken.
December 2011

Februari 2012

Juni 2012


4 opmerkingen:

  1. Super!
    Wat een geduld werk!!
    Jij liever dan ik, hehe.
    Wel leuk zo de vorderingen te zien!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kristel, de link naar de tutorial heb ik nu op mijn blog staan. Dus als je het leuk vindt om de kaart te maken......... Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kristel,toevalig kwam ik op je blog terecht. Mooie ATC's heb je gemaakt, leuke embossing en de grid techniek heel mooi!! Ook je borduurwerk is prachtig!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Toevallig vind ik je blog en dan zie ik zo'n prachtig borduurwerk! Heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...