Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Een winnertje


Gisteren samen met m'n ma heerlijk naar de Knotsgekke kaartendagen in den Bosch geweest.

Zoals altijd véél te veel leuke dingen gezien (en gekocht), maar dit kleine uiltje was voor mij toch het absolute toppertje.
Al een iets ouder stempeltje van Inkadinkado, waar ik al lang naar op zoek was. Dat ik ooit zelfs al eens besteld had, maar wat toen niet meer verkrijgbaar was.

Dit schattige uiltje heb ik voor een spotprijsje gevonden op de beurs. Op roze wolkjes ben ik aan het einde van een heerlijke verlofdag weer huiswaarts gekeerd.
Hier worden zeker nog heel wat kaartjes, ATCtjes, labeltjes, en andere leuke dingen mee bestempelt.



Nog een fijne, roze wolkjes dag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...