Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Winterslaap


Tijdens een prachtige zonnige week (weet je nog, begin maart) uit mijn winterslaap ontwaakt, en ijverig aan de kaartjes gegaan. Maar ja, als het dan weer gaat sneeuwen duik je terug je snoezelig holletje in, en komen die kaartjes dus niet op 't net.

Het zonnetje heeft me afgelopen week toch wakker geschud, en voila, een lekker vrolijk lentekaartje:

 Helaas heb je af en toe ook condoleance kaartjes nodig:

Ik heb nu mijn ATCtjes voor de Bladel groep af, dus die komen er spoedig ook aan.
Bedankt om even langs te komen op mijn blog, en nog veel knutselplezier vandaag!

1 opmerking:

  1. Hoi Kristel, mooie kaartjes! Ik vind de vlinder prachtig, ook heel leuk de plaatjes met al die laagjes en mooi afgewerkt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...