Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Een felle vlucht ...





... intens in kleur en beleving.
 A bright flight --- fierce in color and experience.

Afgelopen weekend heb ik me goed uitgeleeft met mijn nieuwe Distress stains en de achtergrondjes voor deze ATCs gemaakt. De kleuren die ik gebruikte zijn Rusty hinge, Seedless preserves en Salty ocean. Ik heb de water-reactiviteit van Distress toegepast door de achtergronden te bestempelen met een met water besproeide stempel. Dit zie je vooral goed bij de laatste ATC.
Gisteravond heb ik de kaartjes eindelijk verder afgewerkt met een vogelstempel van Inkadinkadoo (zilver geëmbosst en uitgeknipt) en enkele stempels die ik had liggen op mijn werkvlak.

Last weekend I took time to play with my new Distress stains, and created the backgrounds for these ATCs. The colors I used are Rusty hinge, Seedless preserves en Salty ocean. I then stamped with a wetted stamp to explore the water reactivity of the Distress, which is best seen on the last ATC.
Yesterday evening I finally finished the cards by adding silver embossed birds (stamped and cut out) from Inkadinkadoo, and a few other stamps I had laying around.


1 opmerking:

  1. dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog en je lieve commentaar. De kat is inderdaad een stempel :-)
    groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...