Pagina's

maandag 20 mei 2013

Beterschapskaartje

Vandaag met het slechte weer nog een kaartje gemaakt. Een beterschapskaartje voor eeen dame die komende week moet opgenomen worden voor een operatie.
De kleuren komen helaas niet zo mooi uit op deze foto, ze zijn veel levendiger in het echt, jammer.
Met deze kaart doe ik mee met de clean&simple challenge FTL241.

As the weather is so poor today, I kept on going and created another card. This time a get well card for a lady who needs surgery next week. 
The colors don't look very good on this photo, unfortunately, in reality they are much more vibrant.
I take part in the clean&simple challenge FTL241 with this card.

Hou je goed, en tot ziens,
Take care and see you later.

2 opmerkingen:

  1. Wouwwww!!!Wat een leuke Kaartje!!!!! Echt toppie!!!!
    Ik heb even een beetje gluren kunnen op je Blog :-))
    Wat heb je mooie ATC´s geplaatst!!!!! Ik ben ook verslaafd aan deze Kaartjes en probeer graag nieuwe Technieken uit....
    Ik duim je voor het winnen van de Challenge
    Liefs
    Hilde Loch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kristel,
    Je hebt via een reactie op mijn blog laten weten dat je mee wilt doen met het haken van inktvisjes voor te vroeg geboren kindjes. Maar ik heb geen e-mailadres van je. Wil je svp even contact met mij opnemen via het mailformulier onderaan mijn blog? Alvast bedankt.
    Groetjes, Ria.
    aankleedpopje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...