Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Stempels en inkt

Drie ATCtjes gemaakt voor een swap die ik zelf gehost heb. Thema was "Stempels en inkt", en nu de kaartjes uitgewisseld en weer op de post zijn, kan ik mijn bijdragen ook delen.
Ik vond mijn inspiratie bij een aantal ATCs en kaarten die ik op internet tegenkwam met deze techniek. Beinkt dezelfde stempel tweemaal, eerst met Versamark en vervolgens met gewone inkt (hier zwart of paars). Bestrooi je ATC/kaart daarna met clear embossing poeder. Deze heb ik verder afgewerkt met Distress inkt en een achtergrondstempel van Urban Stamps.
Three ATCs I made for a swap, which I also hosted. Theme was "Stamps and ink". As the ACTS are swapped and on the mail, I can share my contributions. 
I was inspired by several ATCs and cards I've seen on the net with this technique. Use the same stamp first with Versamark and then with ink (black or another color). ply clear embossing powder. I finished these with Distress inks and a background stamp from Urban Stamps.

Voor elk van mijn deelnemers had ik ookeen bedankje gemaakt in de vorm van een snel ATCtje (x9):

For each of my participants I made a little "Thank you" card (x9):

Bedankt om langs te komen,
Thanks for visiting,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...