Pagina's

woensdag 4 september 2013

Glas-in-lood ATCs

Probeer eens het effect van glas-in-lood op een ATC kaartje weer te geven.
Try to capture the effect of stained glass on an ATC.

Dat was de uitdaging die ik verzonnen had voor mijn laatste swap.
Wat een leuke creaties heb ik teruggekregen!
De kaartjes die ik zelf maakte staan hieronder.
That was the challenge I presented my participants with in my latest swap. 
Such astonishing creations I received!
The cards I created for this swap are below.





Startende met pergamanopapier, heb ik een aantal (gratis beschikbare) tekeningen overgenomen van het net. De achterkant heb ik vervolgens ingekleurd met aquarelmarkers. De pergavelletjes, die overigens behoorlijk opkrulden door de markers, heb ik mooi glad gekregen door ze op wit cardstock te plakken. Vervolgens een mooi kadertje gemaakt in een bijpassende kleur.

I started with parchment paper, and retraced some free images I found on the web. On the reverse side, I colored the different sections with aquamarkers. The parchmentpaper was then matted to sturdy white cardstock (to keep the parchment flat). Then I finished up with a frame in a suitable color.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...