Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Herfst met embossfolders

Een kaartje dat ik gemaakt heb voor de Septemberuitdaging van Kicostamps. De achtergrond is gestempeld met een embossfolder. Heel leuk om te doen, en je krijgt altijd weer een verrassend resultaat. Ik heb het kaartje afgewerkt met een tekst van Joy en twee houten blaadjes die ik nog in mijn doos met embellishments had zitten.

This card I made for the September challenge of Kicostamps. The background wazs stamped with an embossing folder. I had a lot of fun with this one, as the result you get is always a surprise. I finished the card with a text from Joy and two wooden embellishments.

Volgende 3 ATCs zijn met dezelfde techniek gemaakt. Ik heb ze afgewerkt met mijn nieuwe stempels uit een nieuw polymeer type (deze stempels zijn geel doorzichtig). Ik moet zeggen ze stempelen heel precies.

The above three ATCs were done with the same stamping technique. I finished them with my new stamps in a new type of polymer (yellow and see-through). The stamps work clean and crisp.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...