Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

Kerstvogeltjes - Hobbyjournaal swap


Toen ik de titel van deze ATCswap las, moest ik meteen lachen. Een kerstvogeltje, hoe kom je er bij, zo schattig. Ik had al meteen de juiste stempel in mijn hoofd. De achtergrond moest met mijn nieuwe metalic krijtjes, zodat de ATCtjes een mooie glans kregen. Na een beetje puzzelen en proberen zag mijn eerste ATCtje er zo uit: LEUK!

When I saw the title of this swap, it just made me smile. A christmas-birdie, who can think of that, so cute! I immediately knew which stamp to use. The background had to be made with my new metalic crayons, so the ATCs would get a nice, smooth shine. Some mix and match and tadaa, this how my first ATC looked like: FUN!

Omdat het thema bij Dutch Card Lovers (#221) deze keer Kerst is wil ik graag met deze ATC mee doen.
With this ATC I'm taking part in the DCL #221 challenge : Christmas.


Omdat ik helemaal in de flow zat, ging ik aan de slag voor nog eentje, en nog eentje, en nog eentje. In totaal heb ik er nu zes voor de swap elk met zijn eigen kleurcombinatie. Zo ziet dat er dan dus uit:
So I started working on another one, and another, and another. Six in total, each with its own fun color combination. And this is how that looks.

En het beste van al: ik vond het geweldig om deze te maken!
And best of it all: I had so much fun making these!


4 opmerkingen:

  1. Leuk al die kleurtjes bij elkaar, mooi setje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ATC-tjes! Leuke serie met alle verschillende kleurtjes en het leuke stempeltje! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...