Pagina's

donderdag 19 maart 2015

NATC jaarswap




Twee ATCtjes voor de Nederlands ATC groep. Het eerste is geïnspireerd door een nieuw klein stempeltje van Small Stamps dat ik heb meegebracht op de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen. Heel romantisch vind je niet.

Voor de tweede wilde ik het schaduwstempelen nog eens oefenen. Met planten/struiken stempels gaat dat vaak heel goed. Hier heb ik de bloem verschillende malen gestempeld met distress inkt en grijze en zwarte Versafine. De achtergrond is ook gesponst met Distress inkt, alleen ben ik vergeten de kleuren op te schrijven. Oeps.

Two ATCs for the Dutch ATC group. The first one inspired by a new stamp I got at the Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch. It's from Small Stamps. Very romantic don't you think?

For the second one I practiced my shadow stamping with a bush/flower, using distress ink and Versafine black and gray. I sponged the background with distress inks too, but forgot to write down the colors. Sorry.

1 opmerking:

  1. Both ATCs are so wow!
    We met at the kaarten and scrapdagen and swapped ATCs. Do you remember me ;-)?

    Greetings from Germany
    Ines♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...