Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Prachtige mislukking


Soms wil je een idee dat je gebruikt hebt op een gewoon formaat kaart ook toepassen op een ATC.
Ik had een vierkant gemaskerd op een witte achtergrond en verder bewerkt met enkele eenvoudige silhouette stempels. Clean and Simple zoals ik het mooi vind.
Maar zoals wel vaker gebeurt wilde dit niet echt lukken op een ATC. Een klein formaatje vraagt echt een andere benadering. Dus ATCtje maar even aan de kant gelegd want ik zat echt vast.
Enkele dagen later viel mijn oog er echter terug op en met mijn embossing poeders in de aanslag heb ik deze leuke serie tevoorschijn getoverd. Mystic forest is de titel. De kleuren zijn Chipped Sapphire en Evergreen Bough van Distress. De stempels zijn van de Toadstool serie (HT 11) van Kicostamps.

Sometimes you want to transfer an idea you used on a standard card to an ATC format. I masked a square on a white background and finished it with some silhouette stamps. Clean and Simple, just as I like it. 
But as so happens more than once, this didn't really work out. A smal ATC size asks for a different approach. So I set it off to the side and left it for a while.
A few days later it caught my eye again, and with my embossing powders I created this beautiful serie. I called it Mystic Forest. The colours used are Chipped Sapphire and Evergreen Bough from Distress. And the stamps are from the Toadstool sheet (HT 11) from Kicostamps.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...