Pagina's

vrijdag 3 april 2015

NATC jaarswap 2


Opnieuw twee ATCtjes voor de NATC groep. Deze keer een mini-serie gemaakt met enkele van mijn oudere Artemio stempels. De achtergrond vind ik wel leuk geworden. Hiervoor heb ik eerst drie kleuren Te Geke Krijtjes gesponst en vervolgens met de donkerste kleur er een stencil er overheen gezet. De Japanse tekens maken het af.

Again two ATCs for the Dutch NATC group. This time I made a mini-serie with some of my older Artemio stamps. The background was so much fun making. I used three colors of  Te Geke Krijtjes and added the darkest color over it through a stencil. The Japanese words are the finishing touch.


Een nieuw experiment: Zentangle op pergamano papier. Deze heb ik in een Zentangle boek gevonden waar er met deze werkwijze een prachtig abstract schilderij was gemaakt. Er waren ook foto's van Zentangle uitgebrand in hout, en zelfs gescored in cardboard. De pergamano had ik al in huis, dus daar heb ik dan een ATCtje mee gemaakt. Om het geheel wat meer accent te geven heb ik hier en daar een vlak langs de achterzijde ingekleurd. Het geheel is vastgezet met splitpennen.

A new experiment with Zentangle and parchment paper. I saw this technique in a Zentangle book, where it was used for a beautiful abstract painting. There were also examples of Zentangle engraved in wood and cardboard. I already had the parchment paper so I used it to create an ATC. To add more dept I colored in some of the areas. I fixed the parchment paper to the back with brads.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...