Pagina's

zondag 24 juli 2016

Ondenkbaar

En dan, als je eindelijk goed bezig bent gebeurt het ondenkbare:

Eén van de hard drives is gecrashed. En op die hard drive stonden al mijn foto's van de afgelopen 5 jaar of zo. Foto's van kaartjes, de hondjes, de wandelingen en enkele buitenlandse reizen die we gedaan hebben. En natuurlijk had ik geen back-up gemaakt (want daar steek je zoveel tijd in). Ik was kwaad, teleurgesteld in mezelf, in de wereld, verdrietig om het verlies van al die herinneringen, en nog zo veel meer.

Vandaar dat er gisteren geen kaartje te showen was.

En dan kan je niet anders dan het aanvaarden en de draad weer oppakken. Die externe HD die daar al zo lang staat trekt weer je aandacht en dan blijken daar toch nog enkele oude pareltjes op te staan. Vooral van de hondjes en een paar wandelingen. Geen kaartjes helaas.
Van de kaartjes die ik nog heb zal ik nieuwe foto's maken, die nu zeker wel geback-uped worden (is dat een goed woord?). Van de overige hoop ik dat ze de ontvangers heel blij gemaakt hebben. Dat is uiteindelijk het doel, toch?

Ik ga opnieuw kaartjes fotograferen, en zet er morgen 1tje extra op.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...