Pagina's

zaterdag 9 juli 2016

Te Gek

Zoals je ziet staan er recent weer wat meer kaartje op mijn blog. Er is namelijk iets verandert. Niet veel, niet groot. Als je niet oplet, merk je het niet eens. En het is een proces, het stopt ook niet meteen, je gaat er gewoon door. 
Bij mij is dat nu de realisatie dat niet alles perfect moet zijn, of zelfs maar kan zijn. Enkel door die kleine imperfecties zie je pas hoe mooi dingen kunnen zijn. Zonder dat zou alles gewoon in hetzelfde stramien passen, dan wordt alles saai, gewoontjes, niet interessant. 
Zo ook met mijn kaartjes. Ik plaatste enkel die kaartjes die ik de beste vond, die bijzonder waren qua techniek, design, wat dan ook. Daardoor voelde mijn blog fake. Ik heb zo veel meer kaarten al gemaakt, en dat is ook een proces. Kijk zelf maar eens naar je eigen werkjes over de jaren heen. Jij evolueert en je werkjes ook. Daarom zijn de oudere werkjes niet minder mooi, noch diegene die je laat op de zondag avond nog snel in elkaar hebt geknutseld. Als je tevreden was op het moment dat je je kaartje of wat dan ook aan de kant legde, dan is het mooi. Ongeacht wat je er zoveel tijd later van vindt.
Dus fijn voor jullie: meer kaartjes te bewonderen. Fijn voor mij, geen zorgen meer over "is het wel goed genoeg".

Hierbij alvast een kaartje met te gekke krijtjes:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...