Pagina's

zondag 25 juni 2017

Hartelijk gefeliciteerd!


Een hele, hele fijne verjaardag, make. Ik weet dat je dit leest. :)

Een kaartje waarbij ik na het maken van de achtergrond weer eens niet meer wist hoe verder. Ik heb de achtergrond gemaakt met 3 kleuren distress inkt: Cracked Pistachio, Iced Spruce en Pine Needles, over een stencil van blaadjes. Ik heb met de stippeltechniek het "lintje" gemaakt in dezelfde kleuren, en dan zat ik effe vast.

Tot ik een niet afgewerkt stempelafdrukje van dit meisje tegenkwam (Candy Bean). Dit stempeltje is ingekleurd met Spectrum Noir markers. Nog een stans half over het kaartje om het groen van de achtergrond wat te breken, en klaar.

For my mom's birthday, a stamp colored with Spectrum Noir and a background with distress inks over a stencil. The "ribbon" I made myself with a technique using repeated stamping of small dots. I used the same colours as for the background. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...