Pagina's

maandag 26 juni 2017

Pocket Page/ Pocket Letter ATCs {6}


Deel 6.
Ik denk echt niet na hoor over de verschillende stappen in het maken van ATCs (of achtergronden) zoals deze. Ik zet een paar dingen klaar zoals de distress inkt, de embossing en een paar stempels, en kijk welke kleuren ik zin in heb die dag. Dan ga ik aan de slag met de embossing, en verder voeg ik dingen toe tot ik het resultaat leuk vind.

Achteraf, zoals nu bij het bloggen, kom ik er dan achter dat ik toch wel veel stapjes heb doorlopen, maar dat is net het leuke aan het hele proces. Je gevoel volgen, en lekker spelen met de materialen die je hebt.

De Tekst: Until you spread your wings, ... Totdat je je vleugels uitslaat, ...

Part 6.
I really don't think upfront about all the steps I need to make this type of ATCs or backgrounds. I just start with a few materials and an idea about the colours I want to use. From there on I just "go with the flow". 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...